Zjuul & Aliesy in Malawi

De spanning stijgt, nu het vliegtuig nog ✈

Dag lieve mensen,

Het aftellen is begonnen! Over een kleine twee weken mag het gewicht van onze koffers niet meer boven de 23 kg. per stuk uitkomen. We zien ernaar uit om het avontuur aan te gaan, om 5 maanden te gaan leven in én leren van een compleet ander cultuur.

Tijdens onze stage in Malawi is dit dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen van deze reis. Vanaf nu kan je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden. Informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug in onze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Goede reis. Behouden aankomst

Evelien

Super veel succes samen

Fam.v.meeuwen

Wat mooi die berichtjes! En zo gerkenbaar voor ons, we zien het helemaal voor ons. Een hele goede tijd daar. Zal niet altijd makkelijk zijn, je komt er veel leed tegen, maar ook veel waar we vsn kunnen leren.
Hartelijke groetjes van ons